Raport listopad 2021 r.
Raport listopad 2021 r.
Kategoria: Projekt pn.: „KOMPETENCJE 4.0/KOMPETENCE 4.0“ 2021 / 2022
8.12.2021
Godz: 12:32
Redaktor: Kamila Kowalska Kamila Kowalska
Drukuj

Fikcyjna firma nr 29 „Firma Eventowa”

Uczniowie w trakcie listopadowych zajęć poznali elektroniczne narzędzia przedsiębiorcy, dyskutowali
o zaletach podpisu elektronicznego i profilu zaufanego (nie tylko dla przedsiębiorców ale i osób prywatnych). Poznali, co to jest przemysł 4.0 i jego elementy, z zaciekawieniem dyskutowali o smart domu. Poznali, jak zarządza się procesami, projektami i ryzykiem. Dyskutowali na temat bezpieczeństwa cybernetycznego i sposobów zabezpieczenia danych firmy.

Fikcyjna firma nr 30 „Firma informatyczno/reklamowa”

Uczniowie na listopadowych zajęciach poznawali zasady panujące w Polsce jak i w Czechach pod względem prowadzenia firmy. Poznawali nowe technologie i oprogramowanie związane z automatyzacją procesów wdrażania inteligentnych systemów w życiu codziennym. Uczyli się usprawniania procesu organizacji, w działalności firmy. Zapoznawali się z pojęciem projektu, zarządzaniem nim. Zajęcia przebiegały burzliwie nie obeszło się od sporów co do słuszności niektórych tez.

Fikcyjna firma nr 33 „CNC Box”

W listopadzie uczniowie fikcyjnej firmy „CNC Box” pracowali nad różnego rodzaju zleceniami. Przygotowanie gier planszowych, opakowań czy gablot wystawienniczych stanowiło okazję do rozwoju zarówno w zakresie projektowania i kreatywności zaś prace introligatorskie dały okazję zwiększenia sprawności manualnych.

Fikcyjna firma nr 34 „TRIP”

W listopadzie podczas zajęć uczniowie tworzyli biznesplan, omawiano proces cyfryzacji w życiu codziennym jak i w działalności biznesowej, druk 3D jako technologię wspierającą. W ramach pracy z kartą pracy nr 7 uczniowie dowiedzieli się jak skutecznie zarządzać firmą, podział obowiązków, motywowanie pracowników, efektywność w pracy. Omawiali także działania projektowe.

Fikcyjna firma nr 35 „Emilka-Bud”

W miesiącu listopadzie uczniowie tworzyli mapę zawodową, opracowywali analizę SWOT, zapoznali się z zagadnieniem Przemysł 4.0, Rewolucji przemysłowej. Przy wykorzystaniu sprzętu multimedialnego pozyskiwali informację o metodyce zarządzania projektami oraz programami do zarządzania projektem.

Unia Europejska Banner