Fikcyjna firma nr 28 „Biuro Podróży”
W styczniu ze względu na odbywające się w Polsce ferie możliwe były spotkania w dniach 18-29 stycznia. Za zgodą dyrektora zajęcia odbywały się w trybie stacjonarnym z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa. Pracowano z karta pracy nr 9 ( zarządzanie ryzykiem) oraz nr 10 ( bezpieczeństwo cybernetyczne).
Fikcyjna firma nr 31 „HR Consulting”
W miesiącu styczniu z grupą docelową uczniów prowadzone były zajęcia on-line na platformie ZOOM, mające na celu zapoznanie uczestników z problematyką kart pracy nr 12,13,14. Rozpoczęto również zajęcia z zakresu Modułu 3 (karta pracy nr 15). Uczniowie zapoznali się ze sposobem instalowania czeskiej klawiatury oraz możliwościami używania skrótów klawiaturowych.
Fikcyjna firma nr 32 „EkoAnalizy”
W styczniu uczniowie prowadzący fikcyjną firmę „EkoAnalizy” pracowali z kartami pracy nr 12,13,14 i 15, poznając zastosowanie technik grafiki komputerowej, nowoczesnych technologii komunikacyjnych oraz technologii komputerowych i cyfrowych w zawodach, a także zapoznając się z pojęciem biegłości finansowej oraz zasadami zarządzania finansowego firmą. Korzystając z platformy e-learningowej https://www.czpledu.eu/pl/ kontynuowali również naukę podstaw języka czeskiego. Zajęcia były realizowane on-line na platformie Microsoft Teams.
Fikcyjna firma nr 36 „Firma cateringowa EMILKA”
W miesiącu styczniu uczestnicy fikcyjnej firmy cateringowej „EMILKA” spotkali się 4 razy. Na spotkaniach, które odbywały się w formie on-line uczniowie pracowali z kartami numer 13 i 14 z modułu 2. W dniu 22 stycznia 2021 roku został również oficjalnie przekazany sprzęt niezbędny do prowadzenia działalności naszej firmy.
Fikcyjna firma nr 37 „PROJECT ink”
W styczniu grupa projektowa spotkała się cztery razy na platformie Teams. Młodzież pracowała nad zagadnieniami i zadaniami z karty pracy nr 13 i 14. Ponadto zaczęliśmy przygotowania do działalności fikcyjnej firmy – odebraliśmy sprzęt niezbędny do funkcjonowania firmy.
Fikcyjna firma nr 38 „Własna firma”
Styczeń dał możliwość uczniom zapoznanie się z tematyką zarządzania projektem, zarządzania ryzykiem oraz bezpieczeństwem cybernetycznym. Pracownicy fikcyjnej firmy ponadto podjęli zlecenie przygotowania kampanii reklamowej związanej z projektem Erasmus +. Prace opierały się nie tylko na działaniach metodycznych ale również na fizycznym funkcjonowaniu podmiotu.
Strona partnera wiodącego: http://www.ohkliberec.cz/