Raport styczeń 2022
Raport styczeń 2022
Kategoria: Projekt pn.: „KOMPETENCJE 4.0/KOMPETENCE 4.0“ 2021 / 2022
2.02.2022
Godz: 14:03
Redaktor: Kamila Kowalska Kamila Kowalska
Drukuj

Fikcyjna firma nr 29 „Firma Eventowa”

Uczniowie w trakcie styczniowych zajęć omówili nowoczesne technologie komunikacyjne, dzielili się doświadczeniem z zakresu tego tematu także w związku z kształceniem na odległość. Poznali możliwości wykorzystania technologii komputerowych i cyfrowych w różnych branżach, zalety i wady tych zastosowań.

Uczniowie w trakcie zajęć zapoznali się z tematem  płynności finansowej oraz tym jak zarządzać budżetem firmy. Poznali sprzęt zakupiony do FF nr 29 w ramach przygotowania do działalności fikcyjnej firmy.

Fikcyjna firma nr 30 „Firma informatyczno/reklamowa”

Zajęcia w miesiącu styczniu odbywały się z  kartą pracy nr 16 – Biegłość finansowa, ustawodawstwo i handel zagraniczny. Uczniowie poznali pojęcia na temat biegłości finansowej, sami stworzyli własny plan przychodów i rozchodów. Poznali jak funkcjonuje handel zagraniczny jakie są bariery, które mogą wpłynąć na handel zagraniczny. Podczas zajęć montowany był sprzęt komputerowy do wyświetlania reklamy.

Fikcyjna firma nr 33 „CNC Box”

Uczniowie w styczniu pracowali w szczególności nad grafiką komputerową, technologią informatyczną jak również wykonywali działania związane z profilem FF. Wszystkie czynności były zbieżne z ich kierunkiem kształcenia co stanowiło przyjemność i lekkość wykonywania ćwiczeń.

Fikcyjna firma nr 34 „TRIP”

W styczniu podczas zajęć uczniowie pracowali nad graficznym przygotowaniem katalogu biura podróży, wybierali i opracowywali destynacje turystyczne. Omawiano cyber-zagrożenia w internecie, zapoznali się z programami w ramach cyber-bezpieczeństwa i podstawą prawną. Pracowano nad stroną internetową FF. Przygotowano oferty biura podróży w formie cyfrowej.

Fikcyjna firma nr 35 „Emilka-Bud”

Podczas styczniowych zajęć uczniowie przy wykorzystaniu sprzętu multimedialnego tworzyli wizytówki fikcyjnej firmy, opracowywali nowe logo oraz tworzyli hasła reklamowe. Zapoznali się z aplikacjami do wideo rozmów i wideokonferencji, tworzyli grupę do spotkań online fikcyjnej firmy. Brali udział w spotkaniu fikcyjnej firmy z lektorem języka czeskiego w formie zdalnej  ONLINE (w MS Teams).

W ramach zajęć uczniowie wykonywali zadanie: Test osobowości finansowej, a następnie omówili swoje profile.

Unia Europejska Banner