Fikcyjna firma nr 28 „Biuro Podróży”
W lutym za zgodą dyrektora i z zachowaniem wszelkich zasad sanitarnych spotkania odbywały się stacjonarnie. Opracowano ofertę biura podróży, która jest wyświetlana na elektronicznej tablicy ogłoszeń. Pracowano z kartami pracy 11,12 i 13. Ponadto uczniowie przygotowywali prezentację multimedialną firmy.
Fikcyjna firma nr 31 „HR Consulting”
W miesiącu lutym uczniowie omawiali problematykę kart nr 16 i 17. Kwestie tam poruszane były odniesione do położenia geograficznego fikcyjnej firmy. Ponadto uczniowie przygotowywali prezentację multimedialną firmy HR Divers Ricco.
Fikcyjna firma nr 32 „EkoAnalizy”
W lutym uczniowie prowadzący fikcyjną firmę „EkoAnalizy” pracowali z kartami pracy MODUŁU 3 nr 16, 17 i 18, poznając znaczenie handlu zagranicznego w działalności firmy oraz zasady funkcjonowania pracownika na zagranicznym rynku pracy. Moduł zakończono zagadnieniami dotyczącymi praw przedsiębiorców i pracowników. Korzystając z platformy e-learningowej https://www.czpledu.eu/pl/ uczniowie kontynuowali również naukę podstaw języka czeskiego, a także opracowali prezentację dotyczącą działalności firmy. Zajęcia były realizowane on-line na platformie Microsoft Teams.
Fikcyjna firma nr 36 „Firma cateringowa EMILKA”
W miesiącu lutym uczestnicy fikcyjnej firmy cateringowej „EMILKA” spotkali się 3 razy. Na spotkaniach, które odbywały się w formie on-line uczniowie rozpoczęli pracę z kartami z modułu 3. Omówiliśmy karty pracy nr 15,16,17. Uczniowie dowiedzieli się co to są finanse firmy, handel zagraniczny i transgraniczny rynek pracy. Ponadto opracowali prezentację dotyczącą działalności naszej firmy.
Fikcyjna firma nr 37 „PROJECT ink”
W lutym grupa projektowa spotkała się trzy razy na platformie Teams. Młodzież pracowała nad zagadnieniami i zadaniami z karty pracy nr 15,16 i 17. Ponadto została przygotowana prezentacja multimedialna dotycząca funkcjonowania firmy.
Fikcyjna firma nr 38 „Własna firma”
Luty okazał się miesiącem, którego praca oparta została na przygotowaniu prezentacji do ratingu firm. Uczniowie poświęcili wiele uwagi, która przełożyła się na przygotowanie zarówno dokumentu ale również zawartości w formie instrukcji oraz etykiet. Dodatkowo pracowano nad marketingiem społecznym. Młodzież poznawała wiele sposobów wpływania i oddziaływania na odbiorcę.
Strona partnera wiodącego: http://www.ohkliberec.cz/